ویدیو | ضرب و شتم آمر به معروف در یک مجتمع تجاری در شرق تهران + عکس

در یک مجتمع تجاری در شرق تهران واقع در خیابان مدنی، نگهبانان یک آمر به معروف را در حضور خانواده مورد ضرب و شتم قرار داده و وی را از ساختمان بیرون کردند.
ویدیو | ضرب و شتم آمر به معروف در یک مجتمع تجاری در شرق تهران + عکس
کد خبر : ۴۲۳۶۱

این آمر به معروف گفت: روز جمعه ۲۷ مرداد به اتفاق همسر و فرزندانم به این مجمتع مراجعه کردیم. هنگام خروج کنار در نگهبانی، ۲ نفر از نگهبانان حضور داشتند. خانمی که به نحو زننده‌ای کشف حجاب کرده نیز در آن مکان حاضر بود. بنده به نگهبانان گفتم شما برای حجاب هم تذکر می‌دهید؟ گفت: بله. بنده خطاب به ایشان گفتم پس به چه علت این خانم با این وضعیت کنار شما حضور دارند. در جواب گفت به شما ربطی ندارد. بحث ادامه پیدا کرد و وضعیت بحرانی شد.
این آمر به معروف ادامه داد: خانم کشف حجاب کرده دست به حرکات زننده‌ای از جمله پرتاب اشیا به سمت بنده کرد. متاسفانه نگهبانان او را فراری دادند.

وی تشریح کرد: این ۲ نگهبان دست من را گرفتند و با رفتار ناشایست به بیرون پاساژ پرتابم کردند. بیرون مجموعه هم تماشاچیانی که جمع شده بودند، از الفاظ رکیک نسبت به من و خانواده‌ام استفاده کردند. آن‌ها چندین بار بنده را در باغچه‌ای که کنار پاساژ بود انداختند.

این شهروند آمر به معروف در ادامه گفت: پلیس ۱۱۰ نیز در صحنه جرم حاضر شد و گزارش واقعه را تنظیم کرد. امروز نیز به پزشکی قانونی رجوع کردم.

وی گفت: من از مسئولین می‌خواهم در کشور اسلامی از بروز حوادث این چنینی جلوگیری کنند.

خبرنگار فارس در پی این حادثه ۲ بار با این مجتمع تماس گرفت. فرد جواب دهنده دفعه اول بدون توضیح تلفن را قطع کردند. در مرتبه دوم نیز گفت: اتفاق خاصی در مجتمع رخ نداد. موضوع حل شد.

وی در پاسخ به اینکه نگهبانان مجتمع شما یک فرد آمر به معروف را مورد ضرب و شتم قرار داده و از ساختمان بیرون کردند و پرونده قضائی در این زمینه تشکیل شده، گفت:مدیر مجتمع حضور ندارد و ما پاسخی نداریم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
اینان یک مشت بی غیرت،منافق،وطن فروش هستند،چه کنیم هستندافرادباغیرت خودنشان جوش میاید،نمیتوانندسکوت تماشاچی باشندپلیس ۱۱۰وهردشده گزارش تهیه بنابراین قانون میتواندواردشده پیگیرماجراافرادخاطی مواخذه ،تنبیه،درس عبرت کلاه بی غیرتی رابردارندحتمابرخورداشدمجازات راه بازنشودبرای بی حیایی درجامعه اینهمه خون واسه ناموس وگرنه چراازوطن دفاع درمقابل دشمنان،هشت سال جنگ،....